סיורים קולינריים משגעים בישראל

טרנד חדש סוחף את מדינת ישראל בשנים האחרונות והוא לא אחר מאשר סיורים קולינריים. ביום צוות, כמתנה ליום הולדת, לכבוד יום נישואין או סתם טיול של כמה חברות. סיורים קולינריים לגמרי שווים את הזמן והכסף שמקדישים להם – הם טעימים, יפים, חווייתיים ושוברי שגרה. בואו להכיר כמה מהסיורים הקולינריים המשגעים ביותר בישראל.

עוברים מבאסטה לבאסטה עם יאללה באסטה

חברת יאללה באסטה, היא חברה ישראלית המוציאה מטעמה סיורים קולינריים בכל רחבי הארץ. חיפה, ירושלים, תל אביב, נצרת ועכו – כולם על המפה. בכל סיורים תקבלו את מלוא החוויה של הטעמים הייחודיים לאותו מקום, הצבעים, הנוף והאנשים. החברה מציעה סיורי טעימות בשווקים השונים ובמרכזי הערים הגדולות במחירים נוחים ומשתלמים.

green lady

מחפשים סיור אוכל אבל מפחדים שכל המסעדות והדוכנים שיבקרו בהם במהלך הסיור יהיו ללא תעודת כשרות? אל דאגה גם עבורכם יש לנו פתרון. הכיר את חברת גרין ליידי שמציעה סיורים קולינריים כשרים. הסיורים פרוסים לאורכה ולרוחבה של הארץ כך שתוכלו לשלב אותם בשגרת יומכם או בחופשה מיוחדת – לא משנה איפה תהיו.

צאו לאכול עם גיל להב

גיל להב, שהוא גם שף, גם מסעדן, גם מבקר מסעדות וגם בעלים לשעבר של קייטרינג, הוא האיש שאתם רוצים לצאת איתו לסיורים קולינרי. לפני כמה שנים הוא התאהב בעולם הקולינרי של נצרת ומאז הוא לא מפסיק לחקור אותו ולגלות אותו עוד ועוד, ואתם יכולים להיות המרוויחים הגדולים מעבודתו הקשה. בנוסף לכך, יש לו סיורים נוספים גם במרכז הארץ כך שאם אתם רוצים ליהנות מהמקצועיות שלו אבל הנסיעה לנצרת פחות מתאימה לכם, תוכלו לעשות זאת גם בתל אביב או בבני ברק.

סיורי אוכל עם חן ואלון קורן

חן ואלון קורן הם זוג שכל עולמו סובב סביב אוכל וקולינריה, לכן כאשר הם השיקו את סיורי האוכל שלהם, לא היה ספק שזאת הדרך הכי טובה שיכולה להיות כדי להכיר את כל מה שיש לשוק מחנה יהודה לתת לנו מבחינה קולינרית. בואו לטעום קצת מכל דוכן בשוק ולקבל הרבה טעמים וכיף.

סיורים קולינריים משגעים בישראל

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? בטוח שתאהבו גם את:

הצטרפו לדיוור שלנו ותישארו תמיד מעודכנים!

דילוג לתוכן