איך  לנהל קמפיינים בגוגל ומה זה בכלל?

אם יש לך עסק בוודאי שמעת על קמפיינים בגוגל. זו הדרך הכי נחשבת ומתקדמת כיום לקדם את העסק שלך, לפרסם איתו ולהגדיל באמצעותו את החשיפה שלך ואת מעגל הלקוחות שלך. אם הנושא הזה מעניין אותך אבל אתה לא לגמרי מבין אותו, הגעת למקום הנכון. כאן נסביר קודם כל מהו קמפיין בגוגל, ובשלב השני מהו ניהול קמפיינים בגוגל.

השתמשו בקדמה כדי לקדם את עצמכם

אז מה זה קמפיין בגוגל בכלל? גוגל יצרה אפשרות לעסקים לפרסם את עצמם על ידי מודעות שיקפצו בחיפוש המתאים במנוע החיפוש, באתרי הרשת החברתית, כפרסומות ביוטיוב ואפילו בגוגל שופינג במידה ויש לכם מוצר שאתם מוכרים. על מנת שהקמפיין יהיה מוצלח, יניב תוצאות ולא יבזבז לכם את הכסף במקום להכניס עוד, צריך לדעת איך ניהול קמפיינים בגוגל צריך להתבצע וכיצד למקסם את התוצאות.

אז איך מנהלים קמפיין בגוגל?

ניהול קמפיינים בגוגל, מתחיל בשלב הראשון מהבנה בסיסית של סוגי הקמפיינים הקיימים. כפי שהזכרנו בקצרה מפסקה מעלה, ישנו קמפיין ברשת החיפוש שמשמעותו הצגת מודעות ברגע שאדם מחפש את החיפוש הרלוונטי לאותה מודעה. למשל, חיפשתם רופא שיניים בחיפה ובתוצאה הראשונה תראו מודעה של רופא שיניים באזור חיפה. קמפיין נוסף הוא ברשתות החברתיות השונות שמשתפות פעולה עם גוגל. כאן הפרסום יגיע בצורה של מודעה. ישנו קמפיין סרטונים שיופיעו ביוטיוב בתור מודעות וקמפיין בגוגל שופינג שיציג את המוצר שלכם בראש תוצאות החיפוש כאשר מישהו יחפש את המוצר הזה לרכישה.

מה השלב הבא?

אוקיי אז החלטתם באיזה קמפיין אתם רוצים להשתמש כדי לקדם את עצמכם או את המוצר שלכם. מה עכשיו? כעת עליכם ללמוד כיצד לתפעל את הקמפיין. ישנן מספר פונקציות חשובות שיעזרו לכם למקסם את התוצאות כמו התניית שטח גיאוגרפי בו יוצגו המודעות, הגדרת זמנים מדוייקים בהם הקמפיין שלכם יופעל, כיצד משהים את הקמפיין במידת הצורך וכיצד להגדיר את מילת החיפוש הנכונה שתעלה דווקא את המודעה שלכם. כמובן שאם אתם מרגישין שזה גדול עליכם, ניתן לקחת את שירותיה של חברת ניהול קמפיינים בגוגל שתעשה עבורכם את העבודה.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? בטוח שתאהבו גם את:

הצטרפו לדיוור שלנו ותישארו תמיד מעודכנים!

דילוג לתוכן